Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Critical Evaluation of concrete MNE’s CSR as a competitiveness factor
Sušilová, Vendula ; Miklíček, Petr (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis main aim is to critically evaluate corporate social responsibility (CSR) strategy of Lush Cosmetics Limited (Lush) and explore the relationship between CSR activities and competitiveness. The theoretical and literature review part of the thesis introduces the theory of competitiveness and corporate social responsibility concept. Moreover, the literature on the relationship between long-term competitiveness and CSR dimensions are discussed. The analytical chapter explores Lush’s CSR activities through the hybrid of Porter’s value chain analysis and content analysis of the company’s main communication channels. The findings of the theoretical review serve as a foundation for the construction of the online survey investigating customers perception of CSR and Lush. Author critically evaluates the Lush’s CSR strategy, discusses linkages between company’s CSR, customers and competitiveness, and highlights where improvements could be made.
Komunikační strategie ve vazbě na CSR ve firmě THIMM Obaly, k.s.
Deutschová, Veronika ; Knýřová, Jitka (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce zachycuje koncepci CSR v podnikové strategii společnosti THIMM Obaly, k.s. včetně uvedení teoretických východisek. Analyzuje a hodnotí stávající úroveň komunikace o aktivitách CSR. Výstup práce představuje návrh komunikační strategie, který umožní efektivní naplňování programu CSR pro zvolenou společnost.
Podnikatelská etika v obchodních organizacích
Krupauerová, Kateřina ; Šimková, Jitka (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci podnikatelské etiky v obchodních organizacích. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech, které souvisí s etikou podnikání a společenskou odpovědnosti firem. V empirické části, formou dotazníku, je zjištěno, jak zkoumané podniky implementují podnikatelskou etiku a je navrženo doporučení pro její zlepšení.
Determinants of pro-environmental behavior among students
Kopecká, Lucie
Diplomová práce se zabývá determinanty pro-environmentálního chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Podle mnoha vědců z celého světa musí lidstvo změnit své chování ve vztahu k životnímu prostředí, protože jinak může čelit katastrofálním následkům globálního oteplování. Ke změně klimatu značnou měrou přispívá právě nešetrné chování lidí k přírodě. Na základě výzku-mu determinantů pro-environmentálního chování by mělo být možné zjistit, jaké faktory pozitivně ovlivňují chování prospěšné pro životní prostředí. V konečném důsledku pak stanovit metody, které by mohly šetrné chování k přírodě podpořit. Primárním cílem diplomové práce je zjistit, jak vybrané determinanty ovlivňují pro-enviromentální chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Na základě těchto zjištění pak vytvořit doporučení pro firmy, s cílem zvýšit pro-environmentální chování studentů a absolventů českých vysokých škol. Sekundárním cílem této práce je zjistit, zda podnikatelské aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firem ovlivňují rozhodování studentů při výběru zaměstnání a stanovit doporučení pro firmy. V této práci jsou nejprve objasněna teoretická východiska věnující se pro-environmentálnímu chování a jeho determinantům. Poznatky z této části jsou následně uplatněny v praktické části práce, která zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření s 232 validními respondenty. Cíl práce byl naplněn pomocí ověření sebedeterminační teorie a teorie sociálních interakcí ve vztahu k pro-environmentálnímu chování. Byla formulována doporučení pro firmy, která mají za cíl zvýšit pro-environmentální chování studentů a absolventů. V neposlední řadě bylo zjištěno, které oblasti a aktivity společenské odpovědnosti firem ovlivňují rozhodování zkoumaných subjektů při výběru zaměstnání. Tyto výsledky poskytly základ pro stanovení doporučení pro firmy, tak aby mohly zvýšit svou atraktivitu na trhu práce.
Srovnání směrů společenské odpovědnosti na příkladu 3 firem ze soukromého sektoru, společnosti GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o., Dalkia a.s., ABB,a.s.
Macakova, Lucie ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Frištenská, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou tří mezinárodních společností z tržního soukromého sektoru, společnosti GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. , Dalkia a.s. a ABB a.s. a způsobu jak pojímají a praktikují společenskou odpovědnost firem. Při výběru společností jsem vycházela z těchto kritérií: Vybraná společnost musí mít hlavní pobočku/matku v zemích západní Evropy. Vybraná společnost musí mít zkušenost se společenskou odpovědností a ve své historii prokazatelnou činnost, kterou lze považovat za společensky odpovědnou. Všechny vybrané společnosti jsou lídry v dané oblasti v České republice. V diplomové práci se zaměřuji na přehled CSR aktivit těchto společností, především na oblast firemní filantropie. Zabývám se spoluprací soukromých společností s organizacemi občanského sektoru (OOS) , u které se zaměřím především na konkrétní způsoby spolupráce a na zpětnou vazbu od organizací občanské společnosti, na to jak CSR aktivity hodnotí. Dále se zaměřuji na způsoby zapojování zaměstnanců do společenské odpovědnosti (CSR). Soustředím se také na to, zda dceřiné pobočky praktikují stejné CSR aktivity a používají stejné CSR nástroje jako jejich mateřské organizace. Věnuji se také roli CSR v marketingové strategii firem. Klíčová slova Organizace občanského sektoru (OOS), corporate social responsibility...
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Critical Evaluation of concrete MNE’s CSR as a competitiveness factor
Sušilová, Vendula ; Miklíček, Petr (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis main aim is to critically evaluate corporate social responsibility (CSR) strategy of Lush Cosmetics Limited (Lush) and explore the relationship between CSR activities and competitiveness. The theoretical and literature review part of the thesis introduces the theory of competitiveness and corporate social responsibility concept. Moreover, the literature on the relationship between long-term competitiveness and CSR dimensions are discussed. The analytical chapter explores Lush’s CSR activities through the hybrid of Porter’s value chain analysis and content analysis of the company’s main communication channels. The findings of the theoretical review serve as a foundation for the construction of the online survey investigating customers perception of CSR and Lush. Author critically evaluates the Lush’s CSR strategy, discusses linkages between company’s CSR, customers and competitiveness, and highlights where improvements could be made.
Národní ceny za společenskou odpovědnost.
Zich, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou ocenění za společenskou odpovědnost firem. V teoretické části se zaměřím na vymezení společenské odpovědnosti firem, organizace podporující tento koncept a národní ocenění udílená v rámci tohoto konceptu. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vývoj, definování a přínosy plynoucí všem zainteresovaným stranám. Druhá kapitola shrnuje nejvýznamnější organizace, které se podílejí nejen na vývoji konceptu, ale i na udílení některých ocenění. Třetí kapitola stručně popíše mnou vybraná ocenění za společenskou odpovědnost, včetně Národní ceny CSR a UR v ČR. Předmětem praktické části je detailní rozbor hodnocení Národní ceny CSR a následné srovnání s vybranými zahraničními oceněními v této oblasti. V návaznosti na srovnání jednotlivých cen, jsou součástí praktické části také návrhy a doporučení pro budoucí konání Národní ceny CSR a UR v ČR.
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Srovnání směrů společenské odpovědnosti na příkladu 3 firem ze soukromého sektoru, společnosti GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o., Dalkia a.s., ABB,a.s.
Macakova, Lucie ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Frištenská, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám analýzou tří mezinárodních společností z tržního soukromého sektoru, společnosti GEFCO ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. , Dalkia a.s. a ABB a.s. a způsobu jak pojímají a praktikují společenskou odpovědnost firem. Při výběru společností jsem vycházela z těchto kritérií: Vybraná společnost musí mít hlavní pobočku/matku v zemích západní Evropy. Vybraná společnost musí mít zkušenost se společenskou odpovědností a ve své historii prokazatelnou činnost, kterou lze považovat za společensky odpovědnou. Všechny vybrané společnosti jsou lídry v dané oblasti v České republice. V diplomové práci se zaměřuji na přehled CSR aktivit těchto společností, především na oblast firemní filantropie. Zabývám se spoluprací soukromých společností s organizacemi občanského sektoru (OOS) , u které se zaměřím především na konkrétní způsoby spolupráce a na zpětnou vazbu od organizací občanské společnosti, na to jak CSR aktivity hodnotí. Dále se zaměřuji na způsoby zapojování zaměstnanců do společenské odpovědnosti (CSR). Soustředím se také na to, zda dceřiné pobočky praktikují stejné CSR aktivity a používají stejné CSR nástroje jako jejich mateřské organizace. Věnuji se také roli CSR v marketingové strategii firem. Klíčová slova Organizace občanského sektoru (OOS), corporate social responsibility...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.